Pages

Thursday, April 14, 2011

seMANgatYGhILAng..







semangat ku dah hilang..
aku seperti berada disimpang..
kiri atau kanan aku rasa songsang..
keadaan hidupku bertamabah malang..

semangat ku dah hilang..
aku bukan lagi dulu yang gemilang..
aku cuma sekarang yang terbuang..
mencari kekuatan diatas tempat gersang..

semangat ku dah hilang..
hidup ini ku rasa bukan senang..
aku ditindas dan ditendang terajang..
belum masuk neraka lagi aku dah tumbang..

semangat ku dah hilang..
aku mahu pulang..
kampung halaman tempat bertandang..
perhentian terakhir bagi sang pedagang..

semangat ku dah hilang..
dosa yang ku kumpul bukan kepalang..
seksa yang ku dapat tak dapat dibayang..
sebab aku berlaku curang..

semangat ku dah hilang..
kaki ku dah tempang..
tangan ku dah hilang..
hati ku jadi sarang belalang..

semagat ku dah hilang..
aku sakit sampai ke petang..
aku cuma berlagak girang..
padahl aku menahan sampai garang..

semangat ku dah hilang..
seperti dibakar api menjulang..
menjilat badan sampai ketulang..
balasan orang yang petualang..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...