Pages

Tuesday, April 19, 2011

AkUXnaKpIGi....










as salam..dan selamat sejahtera...




duduknya saya menghadap laptop ini..
adalah untuk membincangkan isu-isu bangang..
untuk pengetahuan kalian..
saya merupakan seorang pelajar jurusan e&e kat semenanjung..
dimana sekarang ini..
saya dah hampir tiga tahun membuang masa..
tempat saya belajar sekarang ni tak la sehebat mana..
tapi itu bukan la sesuatu hal terbesar bagi saya..
kerana saya tak kisah pun..
yang penting belajar..
lulus ke..gagal ke..saya tak peduli..
saya cuma nak hidup happy buat sementara..
pas abis buang masa ni..memang kena keja keras macam tahi la..
tapi masalahnya sekarang ni..
sistem.....sistem..sistem...
pi jahanam la kau sistem..
sistem apa??
pentadbiran..
pentabiran yang macam mana??
pentadbiran yang menyusahkan orang la mangkok!!..
menyusahkan yang macam mana??
menyusahkan sampai nak berak pun ada sistem bodo!!..
berak???
malas la nak layan...
korang pun sama gak..bangang..
nak buat jadual exam pun buat sesuka hati je..
sape yang susah??
kau pun susah skali la mangkok!!..
dahla salah diri sendiri..tak mengaku pula..
dasar pemalas!!!
aku nak balik pun susah..
sebab korang la!!..
ceh..menyesal giler babi aku buang masa kat tempat ni..
sampah!!!!!!!..


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...