Pages

Tuesday, April 5, 2011

haRiyGmaLAng







hari ini memang antara hari malang dalam sejarah kamus hidupku..
pagi-pagi aku bagun lewat so dua kelas aku ponteng..

malang pertama:

time aku beli kopi jenis paket-paket tetiba ada seorang pelanggan kat kedai tu memperli aku..
lokasi: koperasi uthm dekat TSN
watak yang terlibat: aku,penjual,pembeli
masa: sekitar jam 4-5 ptg

penjual: beli kopi paket yer dik..(senyum sengih-sengih) kopi kat umah xde ke??
             mesti malam ni nak stay up study kan..(perbualan dia mcm ni kut)..
pembeli ketika itu berada dikaunter tersenyum sumbing..mcm tk percaya je..
aku: ye makcik lebih kurang mcm tulah..(sambil senyum-senyum terpaksa)
pembeli: ha..ah...yelah tu study la sangat...(sambil melangkah ke muka pintu masuk koperasi)..
             lau minum kopi tu jaganlah letak air ye dik..tuang je kat mulut..(buka pintu masuk koperasi
             dan terus blah sambil senyum mengejek)
aku: senyum-senyum kerang busuk (xde idea nk jawab pe..bodohnye)..

malang yang kedua:

time aku p jumpa lecturer..naek atas tangga tetiba pla kepala terhantuk kat palang simen tu..bapa sakitnye..

malang yang ketiga pula...aku pun tak tahu la..adehhhh..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...