Pages

Thursday, April 7, 2011

AkuBUkaNpeLAwaK!!!






aku bukan seorang pelawak!!!..
kecik-kecik lagi aku pendiam macam katak!!..
besar-besar pula dah jadi macam biawak!!..
lepas mencuri sembunyi dalam semak!!..

aku bukan seorang pelawak!!..
aku diam duduk termenung sambil buat sajak!!..
aku tak ramai kawan sebab jarang skali melepak!!..
lagak alim tapi perangi macam tak da otak!!..

aku bukan sorang pelawak!!..
kerana aku serius macam bapak!!..
bertahun kahwin tak dapat anak!!..
orang lain dah pun beranak pinak!!..

aku bukan seorang pelawak!!..
buat lawak cikit dah kena sepak!!..
sebab lawak aku bukan bikin gelak!!..
cuma aku sorang ja excited macam mamak!!..

aku bukan seorang pelawak!!..
aku juga bukan orang warak!!..
aku juga bukan orang bijak!!..
jangan panggil aku pelawakkkk!!!!!!..



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...